وزیر ورزش بحرین پس از پیوستن به کمپین حمایت از تیم ملی: می توانیم به جام جهانی برویم

به گزارش سیلور 7، وزیر ورزش و جوانان بحرین ضمن پیوستن به کمپین حمایت از تیم ملی این کشور گفت: ستاره های ما توان عبور از این مرحله سخت و صعود به جام جهانی را دارند.

وزیر ورزش بحرین پس از پیوستن به کمپین حمایت از تیم ملی: می توانیم به جام جهانی برویم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه وزیر ورزش بحرین در این خصوص گفت: کمپین حمایت از تیم ملی در راستای اتحاد و همدلی همه مردم بحرین برای رسیدن به مرحله بعدی و صعود به جام جهانی فوتبال شکل گرفته و همه ما در کنار ملی پوشان در این مرحله سخت و سخت حضور داریم. به خوبی می دانیم که بحرین در تقابل با حریفان بازی های سختی در پیش دارد اما با تمام وجود مبارزه می کند و می تواند رویای بزرگ بحرین برای صعود به جام جهانی را محقق کند.

وی ادامه داد: خانواده ورزش بحرین و همه ملت ما هم قسم می شوند و آرزو می کنند تیم ملی را به آرزوی بزرگ برساند و تردید نداریم بازی های خوبی انجام می دهیم و نتایج قابل قبولی کسب می کنیم. ما به فرزندان بحرین در ترکیب تیم ملی اعتماد و باور داریم. این کمپین با هدف تقویت همبستگی ملی شکل گرفته و موجب تقویت روحیه و اعتماد بنفس در وجود بازیکنان تیم ملی خواهد شد تا بهترین عملکرد خودشان را در بازی های باقیمانده ارائه دهند. آنها می دانند که حمایت همه مردم بحرین را در این بازی ها به همراه دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1725

به "وزیر ورزش بحرین پس از پیوستن به کمپین حمایت از تیم ملی: می توانیم به جام جهانی برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش بحرین پس از پیوستن به کمپین حمایت از تیم ملی: می توانیم به جام جهانی برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید