کادر پرستاری دانشگاه آزاد هدیه 2 میلیون ریالی دریافت می نمایند

به گزارش سیلور 7، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را ابلاغ کرد.

کادر پرستاری دانشگاه آزاد هدیه 2 میلیون ریالی دریافت می نمایند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی؛ محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد بخشنامه پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار سال 1398 را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزشی های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: به منظور تجلیل و قدردانی از مقام شامخ پرستار واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه مجاز هستند در صورت تأمین اعتبار به مناسبت روز پرستار هدیه ای به مبلغ 2 میلیون ریال (معادل دویست هزار تومان) به کارکنان (رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار مشخص و ساعتی) دارای مجوز استخدامی شاغل در رسته بهداشتی و درمانی (کادر پرستاری) صرفاً در عناوین پستی مترون، سوپروایزر، سرپرستار، پرستار، بهیار، یاری بهیار، کاردان و کارشناس اتاق عمل، کاردان و کارشناس هوشبری یا بیهوشی، تکنسین CSR، مربیان پرستاری غیر هیئت علمی تمام وقت (رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار مشخص و ساعتی) و اعضای هیئت علمی گروه آموزشی پرستاری اعم از (رسمی، قراردادی و پیمانی) پرداخت نمایند.

براساس این بخشنامه کارکنان و اعضای هیئت علمی که تحت هر عنوان در امسال رابطه استخدامی آنان با دانشگاه قطع شده و اشتغال به کار ندارند، مشمول دریافت هدیه فوق نمی شوند.

همچنین کارکنان و اعضای هیئت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده یا مأمور هستند (در صورت اشتغال در مشاغل مذکور)، فقط از واحدی که حقوق دریافت می نمایند هدیه فوق را دریافت خواهند کرد.

کارکنان و اعضای هیئت علمی که در زمان صدور این بخشنامه از مرخصی بدون حقوق استفاده می نمایند و مدرسان حق التدریس مشمول دریافت هدیه فوق نمی شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 758

به "کادر پرستاری دانشگاه آزاد هدیه 2 میلیون ریالی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر پرستاری دانشگاه آزاد هدیه 2 میلیون ریالی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید